Total gas & power


Total gas & power is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Total gas & power? Er zijn nu in totaal 47 mensen met ervaringen over Total gas & power. Wat zijn uw ervaringen met Total gas & power? Geef Total gas & power met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Total gas & power ervaringen

Algemene indruk1.091.091.091.091.09
Helpdesk1.131.131.131.131.13
Energieprijzen1.161.161.161.161.16
Overstapproces1.131.131.131.131.13
Energierekening1.031.031.031.031.03
Reclames1.161.161.161.161.16
Bereikbaarheid1.161.161.161.161.16
Klachtafhandeling1.031.031.031.031.03

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over Total gas & power

Help mee om zoveel mogelijk informatie over Total gas & power te verzamelen. Vertel uw ervaringen met Total gas & power aan de rest van de bezoekers. U kunt Total gas & power een beoordeling geven met behulp van de sterren.

Total gas & power: energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk Total gas & power ook andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van Total gas & power kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare energie aanbieders vergeljken met het aanbod van Total gas & power. Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk Total gas & power met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

47 gedachten over “Total gas & power”

  1. Sorry, maar bij mij werkt alles prima.
    Ik betaal echt minder dan voorheen bij GreenPower.
    Mijn tarieven zijn echt wel aangepast.
    En ik blijf nog lekker 4 jaar zitten met die lage tarieven!
    Dus: alle lof voor Total Gas Power!

  2. My wife fell for their sneaky tactics and unknowingly agreed to their offer.
    Luckily for us, Total Gas & Power was so incompetent that they forgot to send us a copy of the contract. After months of phone calls, emails and headaches we are finally free of this dishonest company and their (even worse) ‘tussenpartij’, Quality Sale Solutions.

  3. Ik werd verrast met het feit dat ik opeens total gas en power als energie leverancier had terwijl ik nergens op had toegezegd !! Ondertussen werd mijn zakelijk contract bij mijn leverancier waar ik zat per direct opgeschort TEGEN mijn wil in. Resultaat een extreem forse boete en een torenhoge maandelijkse rekening . De daarop volgende maanden tevergeefs geprobeerd er vanaf te komen zelf niet gelukt totdat ik dit nummer op internet tegenkwam

    ■ 06 85846538
    ■ energie adviseur A&A

    die heeft het voor ons aangevochten en met resultaat van boetevergoeding tot teruglaatsing bij mijn oude leverancier en dat binnen een termijn van een 1 week.
    Bravo

  4. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Oplichters😠

  5. In augustus vorig jaar werden we opgebeld met de belofte dat zij veel goedkoper waren dan waar we oorspronkelijk zaten. Alles afgesproken en in orde gemaakt. Maar het contract zou pas in juli dit jaar in gaan. Alles leek goed geregeld, tot we de rekening binnen kregen die vele malen hoger was dan was afgesproken en hoger dan bij onze oorspronkelijke leverancier.. Geprobeerd te bellen, geen contact. Meteen het contract opgezegd (op internet staat dat dat binnen 14 dagen moet, anders zijn er kosten aan verbonden) en vandaag kreeg ik een mail met daarin dat er kosten voor ons in rekening worden gebracht omdat we niet binnen 14 dagen opgezegd hebben. Geprobeerd te bellen, wederom geen contact. Via de website een chat-sessie gestart, die meneer legde uit dat je had moeten annuleren 14 dagen nadat je de bevestigingsbrief hebt gekregen. Total verwacht dus dat je annuleert vóór je de eerste rekening hebt gehad. Als wij in augustus hadden geweten dat ze ons op zouden lichten met deze energieprijzen hadden we meteen afgezegd, maar wij kregen pas in juli een rekening omdat vanaf toen het contract in zou gaan. Het komt er dus op neer dat wij straks 1400 euro moeten gaan betalen door deze oplichtpraktijken. Binnen vijf werkdagen word er contact met me gezocht, maar aan alle klachten op internet te lezen denk ik dat we gewoon de sjaak zijn.

    • Hallo Henri , het beste is om ze TOTAL te negeren . Ze hebben mij torenhoge boetes opgelegd , maar toen ik flink tekeer ben gegaan aan de telefoon werd alles terug gedraaid . Maanden later kreeg ik weer een rekeningetje van 25 euro binnen . ik heb de consumentenbond en Consuwijzer opgebeld , het blijkt dus dat ze geen poot om op te staan hebben zolang je nergens een handtekening voor hebt gezet ( schriftelijkheidsvereisten ) . Niet lang daarna kreeg ik regelmatig mails en brieven van een incassobureau ( buinhazen ) met de dreiging over een dwangbevel heel binnenkort . Ook hen heb ik laten weten dat ik niet onder de indruk ben , en nu zoveel maanden verder is het stil . laat je niet gek maken want daar speculeren ze juist op , mensen bang maken zodat ze toch maar gaan betalen . Ik wens je veel succes en hoop dat ik je hiermee wat kan helpen !

  6. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 22222
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 22222

    Te hoge tarieven (beloofd de goedkoopste te zijn)

    Slecht bereikbare helpdesk

    Incompetente helpdeskmedewerkers

    Nooit antwoord op mail. (Altijd een automatisch bericht dat ze door grote drukte niet kunnen antwoorden)

    Een jaarafrekening van €1680,- binnen 6 maanden?

    Oplichters!!!

  7. Algemene indruk 22222
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111

    Ooit per ongeluk een contract afgesloten via een tussenpersoon. Ik kwam 16 dagen na telefoongesprek thuis van vakantie en had binnen 14 dagen moeten reageren. Te laat dus. Eigen schuld denk ik dan, maar tarieven zijn veel hoger dan bij Greenchoice en dan beloofd was, dus eigenlijk een beetje een cowboy tent daar. 1e afschrijving van veel te hoge premie gestorneerd en sindsdien een conflict (al meer dan een jaar dus). Nu willen ze vanwege onterecht opgelegde incassokosten van 53 euro de stroom afsluiten, fijne tent…..

  8. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Slecht en nog eens slecht, heb geen verdere worden voor!!!!!!!!!!!!
    ( We Helpen jou graag ) Dit is het zin van
    Total gas & power!!! Ze helpen jou in de hol.
    Een oneerlijke groep van personeel tot de directie.

    en ik ook sluit ik me aan mijn voorgaande,

    Mijn conclusie;
    – onbetrouwbaar
    – zeer traag en onprofessioneel
    – zeer slecht bereikbaar en slechte klantenservice
    – niet vriendelijk naar zakelijke klanten,
    het heeft me bijna een werkdag gekost en heel
    veel energie

    DUS: GA NIET MET HEN IN ZEE

    Reageren niet op mails, telefonisch onbereikbaar, advies van hen om contact op te nemen met chatmedewerker levert ook niets op.

    Een OPLICHTING

    de afrekening van 2018 ontvangen en het bedrag van alle termijnbedragen bij elkaar, moeten wij nu nog een keer betalen. Het zijn oplichters.

  9. Ook ik heb een zeer slechte ervaring met Total. Bij het afsluiten van het contract via de Nationale Energie Vergelijker innovember 2018, zijn er afspraken gemaakt die niet in het uiteindelijke contract zaten. De startdatum van levering week af, de tarieven weken af en er zou in de tussentijd gewerkt worden met een “modelcontract”. Dit houdt in dat zij vrij zijn te berekenen wat ze willen. Na drie uur heen en weer bellen waarbij ik per medewerker andere informatie kreeg, heb ik besloten mijn contract niet in te laten gaan. Tot en met drie mei zou ik dit kunnen annuleren, gisteren 1 mei heb ik dit per mail laten weten, vandaag, 2 mei, telefonisch nog een keer. Dit zou via email kunnen, echter, deze worden niet of heel laat in behandeling genomen. Telefonisch zijn ze ook zeer moeilijk bereikbaar, en ook nu kreeg ik weer andere informatie. Het was niet mogelijk meteen de opzegging schriftelijk vast te leggen.

    Mijn conclusie;
    – onbetrouwbaar
    – zeer traag en onprofessioneel
    – zeer slecht bereikbaar en slechte klantenservice
    – niet vriendelijk naar zakelijke klanten, het heeft me bijna een werkdag gekost en heel veel energie

    DUS: GA NIET MET HEN IN ZEE

  10. IK WIL HET WOORD NIET GEBRUIKEN !!!! MAAR HET WOORD OPLICHTING ZOU GOED PASSEN BIJ DEZE FIRMA JE KRIJGT GEEN CONTACT ALLEEN ALS JE NAAR HET KANTOOR GAAT DAN BELOVEN ZE GOUDEN BERGEN GEEN TELEFONISCH CONTACT GEEN MAIL CONTACT DRUK EN GEEN TIJD
    WEL ONTERECHT BETALEN IK BEN ONMIDDELLIJK NAAR MIJN OUDE ZEER GOEDE ENECO GEGAAN DIE WEL DOET WAT ZE ZEGGEN U BENT GEWAARSCHUWD HET GAAT U KAPITALEN KOSTEN HELAAS KUNNEN ZE ZO DOORGAAN IK VOEL ME BEDROGEN === OPGELICHT ENZ ENZ !!!!!!!!
    GA NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE

  11. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Deze energieleverancier factureert niet nader verklaarde bedragen. Zij brengen onterechte administratiekosten in rekening. (Niet in het contract vermeld!) Wanneer wij per mail een goed onderbouwd betalingsoverzicht sturen reageren zij niet. Ook reageren zij niet wanneer wij per mail vragen hoe het zogenaamde openstaande bedrag is opgebouwd.

    Het enige antwoord is een incassobureau. (N.B. van Total zelf!!!) Telefonisch is het onverstandig dit incassobureau te benaderen. Zij laten je niet aan het woord, laat staan dat van enig uitpraten sprake is!

    Vervolgens gebruiken zij het pressiemiddel van afsluiting van energie. Iets wat (bij navraag van de netbeheerder) helemaal niet kan. Dit ligt in de lijn van verwachting hoe Total met haar klanten omgaat. Ver… heel ver onder de maat van wat fatsoen eigenlijk zou moeten betekenen!

  12. 1 ster is inderdaad al te veel , ik ben op dezelfde wijze belazerd door een tussenpartij die de total gas en power aanbied, gelukkig zijn er wel partijen die hun werk naar behoren doen!!! deze partij heeft me kosteloos bij de total ontbonden en teruggezet bij mijn oude leverancier. 020-2420178 vraag naar willem schoenmaker die gaat over de annuleringen

  13. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Een ster is al te veel. Wij werden compleet verrast met de mededeling dat we klant waren geworden en of we de standen door wilden geven. Gebeld en kreeg een raar verhaal te horen over een tussenpersoon waar ze al geen zaken meer mee deden. Het zou geregeld worden. Niet dus….. Na 4 weken hebben we een creditnota voor de voorschotnota van het gas. Maar veel verser dan de zin; wij hebben uw annulering in goede orde ontvangen komt het bij Total niet. Nog geen excuus helemaal niks. Gewoon oplichterij anders kan ik het helaas niet zien

  14. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Total gas en Power zijn grote oplichters. Sluiten nepcontracten. Zonder medeweten van klant. Ontving geen contract, zij hanteren een nepemsiladresvan mij. Nooit never enig contact gehad, toch contract voor 5 jaar. Kost maanden om er van af te komen. Reageren niet op mails, telefonisch onbereikbaar, advies van hen om contact op te nemen met chatmedewerker levert ook niets op.

  15. Zoek bij jouw bank een vragen om terug te boeken jouw betalen een blokeren total gas & power. zoekt bij juridisch loket maak aangifte tegen total gas & power. maak een groep samen met anderen slachtoffer een roep een tv maatschap om te public alert om te maken.

  16. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Ik raad iedereen af om met Total in zee te gaan. Onze werkelijke overeenkomst bleek totaal anders te zijn dan het door ons geaccepteerde aanbod, met als gevolg dat wij iedere maand een veel hoger bedrag moeten betalen en hier vijf jaren aan vast zitten in plaats van de afgesproken één jaar. Wij proberen al vanaf augustus 2018 met Total in contact te komen, wat tot op heden niet is gelukt. Total is telefonisch zeer slecht bereikbaar en als het dan toch lukt, wordt gezegd dat wij een e-mailbericht moeten sturen. Inmiddels zijn we al vele e-mailberichten verder, zonder enig resultaat. Ook hebben we contact gezocht via de chat, maar daar wordt iedere keer beloofd dat er binnen vijf werkdagen contact met ons wordt opgenomen, zonder dat dit wordt nagekomen. Wij hebben inmiddels de afrekening van 2018 ontvangen en het bedrag van alle termijnbedragen bij elkaar, moeten wij nu nog een keer betalen. Het zijn oplichters.

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling