Total gas & power


Total gas & power informatie

Is Total gas & power een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 72 mensen met ervaringen over Total gas & power.

Hoe kan ik Total gas & power bereiken?

Om Total gas & power te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Total gas & power kunt u vinden op de website van Total gas & power.

Heeft u alle ervaringen over Total gas & power gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Total gas & power gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Total gas & power? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om Total gas & power te vergelijken met andere energieleveranciers. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


72 gedachten over “Total gas & power”

  1. Eigenlijk wil ik geen tijd meer besteden aan dit @#$% bedrijf maar wil toch graag mensen waarschuwen. Blijf heel ver weg en sluit nooit een contract af!

    Ben met een collectief hier terecht gekomen want het zou goedkoper zijn. Stom stom stom, moest €300,- boete betalen (heb zakelijk stroom) en betaal nu veel meer per maand. Ze sturen alleen rekeningen en geen overzichten. Mijn rekening is vorig jaar opeens met ruim 50% gestegen.

    Klantenservice reageerde op mijn klacht na 3 weken ( 3 weken!) met een non-antwoord waar ik echt niets mee kon.

    Ik wil zo snel mogelijk weg!

    Beantwoorden
  2. Ga nooit met Total Gas en Power in zee!!!

    Oplichters, afzetters, bedriegers. De grootste schande van de Nederlandse energiemarkt.
    Smeren je via een bureau contracten aan met een plaatje waarin ze goedkoper zijn maar betaald vervolgens dubbel zoveel. Komt vervolgens niet van hun 5 jarige contract af. Met geluk opgebeld door Eneco die mij van Total Gas en Power afkocht. Krijgen we vervolgens een rekening van 1600 euro omdat er 12.000kw verbruikt zou zijn in 15 maanden tijd zonder enige uitleg of medewerking om uit te zoeken hoe dit überhaupt mogelijk zou zijn.

    Ren zo hard mogelijk bij ze weg!!!

    Beantwoorden
  3. Ik lees hier veel klachten over dit bedrijf. Zelf ben ik ook opgelicht door Total: ongevraagd contract na telefoontje van agressieve tussenpersoon, te laat ontdekt dat ik had moeten reageren, foutieve facturen, foutieve tenaamstelling, dreigbrieven van Total en nu ook van incassobureau. Kan iemand vertellen hoe je van Total afkomt? Zit al 3 1/2 maand bij andere leverancier maar krijg nog steeds brieven van incassobureau inzake veel te hoge eindfactuur over 2019

    Beantwoorden
  4. Drie jaar lang klant geweest van Total en daarna was het contract ten einde maar niet aan het eindeloos gezeur daarna. Ik denk dat ik wel 20 keer gebeld ben. In het begin blijf je nog vriendelijk maar vandaag heb ik echt lelijk gedaan. Dus wil je geen gezeur achteraf, ga dan nooit naar Total. van mij krijgen ze een twee

    Beantwoorden
  5. Gisteren een heel negatief verhaal over Total op deze site gezet. Ik had intussen ook op hun site een klachten formulier ingevuld. Binnen 24 uur reactie gehad, ze gaan mij kosteloos annuleren, precies wat mijn eis aan hen was. Top.

    Beantwoorden
  6. Ze hebben me binnengehaald via marketing bedrijf Arcum. Omdat groene energie voor mij belangrijk is, heb ik in dit gesprek gecheckt of de energie die ik zou ontvangen via Total groen zou zijn. Jazeker, de elektriciteit zou groen zijn. Het gas niet, ‘want groen gas bestaat niet’ zo zei degene aan de telefoon.
    Nu bekijk ik mijn contract beter (de tarieven had ik wel binnen de 14 dagen bedenktijd bekeken maar de kleine lettertjes niet helaas): de elektriciteit wordt 100% opgewekt uit gas!!
    Total gebeld; helaas, dat moet ik maar oplossen met Arcum!
    Niet mee in zee gaan; niet met Arcum en niet met Total!

    Beantwoorden
  7. Ben zojuist ook gebeld door deze oplichters. Gelukkig geen contract afgesloten want de alarmbellen gingen af toen ik hun aanbod nu moest accepteren. Geen bedenktijd….Dat gedrag hoort niet bij een professioneel bedrijf. Tijdens het bellen en het aanhoren van zijn verkooppraatjes gelukkig het een en ander kunnen opzoeken op de ipad……maar het scheelde niet veel of ik had ook zo’n waardeloos energiecontract….

    Beantwoorden
  8. Let aub op voordat jullie met deze meedogenloze oplichters in zee gaan, eerst komen ze over als of ze de ideale en de goedkoopste oplossing hebben voordat je ja zegt heb je een contract aan je broek, in dit geval zelfs 2 contracten.als je hierover belt en je beklag doet dan wordt je gewoon uitgelachen en de telefoon wordt opgehangen en allerlei kinderachtige spelletjes gespeeld alsof ze je niet verstaan ect.daarna komt een Marokkaan aan de telefoon die voelt zich de slimste en probeert je op een arrogante manier de indruk te geven dat jij niet mee telt en dat zij de wet bepalen!!pas op nogmaals met deze criminele bende!!!

    Beantwoorden
  9. Zeer onbetrouwbare energie maatschappij
    lokken je met valse aanbiedingen
    Kom er maar is af
    Wat een oplichters
    Wie wil hier nog voor werken
    dikke vinger

    Beantwoorden
  10. Heb in 2019 voor € 764,09 aan elektra en gas verbruikt , correct volgens de meters , ook aangegeven door Total gas en power. Moet betalen : 3386,00!!!!! Zijn echt van de pot gerukt. Genoeg reden om contract te laten ontbinden.

    Beantwoorden
  11. Ben een contract aangegaan volgens total gas , kwam ik pas acher toen ik een brief beindiging van huidige maatschapij kreeg . totaal niet waar leveren ook geen bewijs als je daar naar vraagt . niet mee te comuniceren . Ik heb nog nooit zoiets vies meegemaakt . HEEL SLECHT !!!

    Beantwoorden
    • Mij is precies hetzelfde overkomen, kreeg ook een brief van mijn huidige NLE.
      Als het mij niet was overkomen zou je dit niet geloven.

      Beantwoorden
  12. Goedemorgen,

    Weer contact met hun gehad over mijn contract.
    Wat een mega slecht bedrijf.Lukt je bijna niet om er vanaf te komen en toren hoge boetes dreigen ze mee.
    Luisteren niet naar je verhaal, zijn brutaal aan de telefoon, zetten je onder druk en kan zo nog een tijdje doorgaan.
    Beste mensen, ga daar NOOIT mee in zee. Ik praat uit eigen ervaring.

    Beantwoorden
  13. Total Power en Gas is het slechtste Energiebedrijf dat ik ooit heb meegemaakt… Ze zijn schofterig duur… Gas en Elektraprijzen zijn gemiddeld maar de netbeheerkosten zijn misdadig hoog… Waar Iedereen tussen de 160 en 200 euro betaald betaal je bij deze dieven 366,86… Ik moest een naheffing betalen van € 850 en die is per direct afgeschreven. Er wordt continu verkeerd gehandeld op mijn vragen… Ze zijn alleen bereikbaar onder kantooruren (zeer slecht dus)…

    Kortom ik ben daar weg als klant.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

1 × twee =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272