Vandebron ervaringen

44 bezoekers hebben een ervaring achtergelaten.

Lees recente ervaringen over Vandebron en deel ook uw eigen ervaringen. Er zijn in totaal 44 bezoekers met ervaringen over Vandebron. Schrijf een ervaring over Vandebron en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Vandebron krijgt hoe beter de kwaliteit. En wilt u weten of Vandebron goedkoop is? Vergelijk alle energieleveranciersop Energievergelijking.nl en bekijk wie nu de beste energie aanbieding van 2020 heeft.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Vergelijk Vandebron

Vandebron

Vandebron is slechts 1 van de vele energieleveranciers. Lees hier ervaringen over Vandebron van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Vandebron? Er zijn in totaal 44 mensen met ervaringen over Vandebron.


Informatie over Vandebron

Vandebron is een Nederlandse energieleverancier dat groene energie levert aan particuliere en zakelijke klanten. Het bedrijf heeft zelf geen productiecapaciteit, maar biedt energie aan van onafhankelijke Nederlandse producenten, veelal land- en/of tuinbouwbedrijven met (een) windmolen(s), biogasinstallatie of zonnepanelen. Vandebron geeft de klant de mogelijkheid zelf een producent te kiezen. Deze producenten hanteren verschillende prijzen. Het gas dat via Vandebron geleverd wordt, is ‘gewoon’ aardgas, maar de CO2-compensatie hiervan vindt plaats via drie ‘Gold Standard-projecten’ en drie andere compensatieprojecten.

44 gedachten over “Vandebron”

  1. Waardeloze firma. Contract laat men bewust later ingaan dan start eerste levering. Indien je contract beeindigd wordt er een absurt hoge administratie kosten berekend. Klantenservice kent het woord service niet. Ik ben vaker overgestapt van leverancier, maar NOOIT MEER bij van de Bron!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  2. Bij afsluiten contract een korting van 257 euro op de eindafrekening in vooruitzicht gesteld. Ik zag deze korting niet terug op mijn eindafrekening. Na telefonisch contact bleek dit te kloppen omdat ik meer als een keer in verzuim was geweest. Het voorschot kon 2x niet automatisch afgeschreven worden. Elke keer binnen 2 weken zelf overgemaakt. Hierdoor voldeden wij niet aan de actievoorwaarden. Een definitie van verzuim is nooit gegeven. Het voorschot wordt aan het einde van de maand afgeschreven, waardoor mijn inziens wordt ingespeeld op ‘verzuim’ bij klanten en niet hoeven uitbetalen van kortingen. Ik vind dit misleidend en getuigen van disrespect naar de klanten. Ik had mijn contract al verlengd, maar ben na dit jaar helemaal klaar met van der Bron.

    Beantwoorden
  3. Helaas kan ik mij bij alle negatieve verhalen die ik op deze website lees aansluiten. Het is nu september 2018 en ze lijken dus geen vooruitgang te boeken. Van de Bron leert dus niet van fouten!
    Gelukkig is de keuze op de energiemarkt groot.

    Beantwoorden
  4. Top bedrijf!

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  5. VandeBron heeft haar administratie niet op orde.
    VandeBron kan onze betalingen niet terugvinden, hoewel VandeBron zelf per mail bevestigd heeft de betalingen ontvangen te hebben. Achtereen volgende maanden wordt teveel afgeschreven en worden betalingen dubbel geïncasseerd en blijven aanmaningen binnenkomen. Ondanks schriftelijke toezeggingen blijft het probleem zich voordoen.

    Beantwoorden
  6. Jaarfactuur is hoger dan contract met lage tarieven, maar tig keer vragen, draaien ze erom heen. De kortingen die verrekend zouden moeten worden, worden ook niet gedaan, steeds een excuus klaar. Ik betaal dus meer dan beloofd. Heb spijt dat ik erin ben getrapt.
    Aan het einde contract even een andere energieleverancier zoeken.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  7. De klantenservice is waardeloos. Door omstandigheden moest ik mijn energiecontract helaas opzeggen, waarbij ik geen opzegboete zou hoeven te betalen. Meerdere malen is dit bevestigd aan de telefoon. Nu heb ik vorige week een rekening gehad met wel deze boete erop. De klantenservice ontkent dat dit gesprek heeft plaatsgevonden. Dit is regelrechte oplichterij, het ene zeggen en het andere doen. Vervolgens bieden ze aan als oplossing dat mijn ouders het contract moeten overnemen. Alsof ik ooit nog bij deze waardeloze maatschappij zou willen zitten! En ik zou hier al helemaal mijn ouders niet mee willen opschepen. Zelfs uit hun slechte acties proberen ze nog klanten te winnen ik kan niet begrijpen hoe asociaal dit is. Waar halen ze het lef vandaan om dit überhaupt aan te bieden.
    Over 2 weken bellen ze terug, maar ondertussen schrijven ze wel het geld af.
    Ik zou deze maatschappij aan niemand aanbevelen, dit is ronduit de meest asociale klantenservice die er is. Oplichters!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  8. vandebron is nooit ”thuis”. Je kan bellen wat je wil maar je krijgt altijd een bandje met de mededeling dat het momenteel erg druk is. Men neemt nooit de telefoon op.
    Mailberichten worden beantwoord maar dat kan effe duren.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  9. Ik stuur u dit bericht namens mijn schoonvader, Dhr. F. voor wie wij enkele zaken behartigen. Enkele weken geleden heeft hij zijn jaarcijfers in moeten leveren. Hij kreeg later bericht dat uitbetaling van de bonus etc. plaats zou vinden na 8 juli. Dat is meer dan twee maanden nadat hij zijn verbruikscijfers heeft ingeleverd. Wij vinden dat schandalig lang duren. Hij is 83, heeft alleen aow en kan dus elke cent goed gebruiken.
    Toen ik mijn jaarcijfers bij u inleverde en bleek dat ik moest bijbetalen had ik bijna binnen één week de nota. Als een van uw klanten om wat voor reden dan ook een achterstand heeft bij zijn maandelijkse termijnen hangen jullie meteen aan de bel.
    Het beeld dat hieruit naar voren komt is dus dat als jullie geld moeten krijgen dan kan het niet vlug genoeg, maar als jullie moeten betalen dan duurt het een eeuwigheid. Dat vind ik misbruik maken.
    En jullie zijn dan uitgeroepen bij de Consumentenbond tot beste leverancier???
    ik heb hier de afgelopen weken al tweemaal telefonisch contact over gehad met jullie en word dan telkens afgescheept met: wij kunnen hier niets aan doen, dit is de financiële afdeling. en als je dan vraagt kan ik iemand van die afdeling spreken dan worden de rijen gesloten en dan kan er niets meer. Je krijgt de belofte dat de call center medewerkers deze melding door zullen geven, maar daar hoor je dan niets meer van.

    Beantwoorden
  10. Slechte schatting van termijnbedrag. Daarnaast reageren ze bijna niet op emails en bellen is hopeloos (eindeloos een muziekje). De chat op de website werkt, moet je alleen zeggen dat je nog geen klant bent anders mag je alleen een email sturen. Laat je het bedrag terugboeken en dan meteen dreigen met incasso buro’s. Ik zou hier niet meer aan beginnen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden

Plaats een reactie