Vandebron ervaringen

44 bezoekers hebben een ervaring achtergelaten.

Lees recente ervaringen over Vandebron en deel ook uw eigen ervaringen. Er zijn in totaal 44 bezoekers met ervaringen over Vandebron. Schrijf een ervaring over Vandebron en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Vandebron krijgt hoe beter de kwaliteit. En wilt u weten of Vandebron goedkoop is? Start dan met energie vergelijken en bekijk wie de voordeligste deal heeft.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Vergelijk Vandebron

Vandebron

Vandebron is slechts 1 van de vele energieleveranciers. Lees hier ervaringen over Vandebron van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Vandebron? Er zijn in totaal 44 mensen met ervaringen over Vandebron.


Informatie over Vandebron

Vandebron is een Nederlandse energieleverancier dat groene energie levert aan particuliere en zakelijke klanten. Het bedrijf heeft zelf geen productiecapaciteit, maar biedt energie aan van onafhankelijke Nederlandse producenten, veelal land- en/of tuinbouwbedrijven met (een) windmolen(s), biogasinstallatie of zonnepanelen. Vandebron geeft de klant de mogelijkheid zelf een producent te kiezen. Deze producenten hanteren verschillende prijzen. Het gas dat via Vandebron geleverd wordt, is ‘gewoon’ aardgas, maar de CO2-compensatie hiervan vindt plaats via drie ‘Gold Standard-projecten’ en drie andere compensatieprojecten.

44 gedachten over “Vandebron”

  1. Wat een drama! Overgestapt via overstappen.nl, mede op basis van goede ervaringen die daar werden aangegeven. Begrijp niet waar die goede ervaringen vandaan komen. Overstap was geregeld per 14/01, echter op 20/12 werd al een bedrag afgeschreven dat duidelijk hoger lag dan afgesproken en bevestigd. Dit terwijl dan in Januari maar een halve maand geleverd zou worden. Dus geprobeerd te bellen. Geen enkele kans. Bandjes met drukte etc. Kies je echter in plaats van het menu voor de klantenservice het menu waarin je aangeeft nieuwe klant te willen worden, dan heb je meteen iemand aan de telefoon. Die je gaat doorverbinden naar iemand die vervolgens nooit opneemt. Dan maar per mail: op de 21e waarbij je een retourmail krijgt dat ze binnen drie werkdagen contact opnemen. Ook hier niets. Dus op 3 Januari een nieuwe poging, zowel telefonisch als per mail. Zelfde verhaal als boven beschreven. Vandaag nog een ultieme poging. Via klantenservice geen doorkomen aan, maar via nieuwe klantaanmelding al iemand aan de telefoon bij de eerste keer overgaan. Schijnbaar doen ze alleen aan verkoop en kun je daarna omvallen. In drie weken tijd niet in staat zijn een klant te woord te staan? Een dergelijk slechte service heb ik al in geen jaren meer meegemaakt. Beter maar weer gaan voordat ze ook nog eens niet blijken te leveren. Cowboys van de energiemarkt. Inderdaad een gevalletje Kassa, Radar en co.

    Beantwoorden
  2. Ik heb diverse keren gebeld dit jaar. bij elkaar uren aan de lijn.
    Krijg alleen maar bandje te horen
    Ook op mijn emails van vorig jaar wordt niet gereageerd.
    Ik wil niet stoppen, maar ben gasloos geworden en ik moet bij hen aanmelden om de vastrechtkosten hiervoor ongedaan te laten maken
    Onbegrijpelijk dat zo’n organisatie niet beseft hoe frusterend het is dat als je contact opneemt er op geen enkele manier reactie komt.
    Op z’n minst excuses en via de site laten weten hoe en wanneer dit opgelost gaat worden

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 44444
    Energierekening 33333
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  3. In de vergelijking met andere providers erg goedkoop – nu ik de echte tarieven per mail heb gekregen blijken ze ineens een stuk duurder.

    Zeer slechte service – ik krijg de klantenservice niet te pakken. Na 3x een uur in de wacht te hebben gestaan heb ik opgegeven. Gelukkig zat ik nog in de bedenktijd en heb ik het contract kunnen ontbinden.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  4. Als je klant wilt worden ben je dat zo, maar heb je vragen over wanneer je je geld terugkrijgt betreft de verrekening dan zijn ze niet thuis.
    Volgens mij is er maar 1 medewerker aan de telefoon, krijg al 50 min….sorry het is er druk op dit moment. En al een paar keer geprobeerd
    Mailen helpt ook niet….wat dan??

    Kassa….radar…..werk aan de winkel

    Algemene indruk 33333
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 44444
    Energierekening 22222
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  5. Deze leverancier is op geen enkele manier bereikbaar. Telefonisch kom je er nooit doorheen en per email komt er geen antwoord zelfs na 10 x een verzoek om contact op te nemen. Overstappen is een drama en daarna is men niet meer bereikbaar.
    Zeer slechte leverancier, niet doen dus !

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  6. Vandebron verhoogt in het nieuwe jaar mijn termijnbedrag ongevraagd met 68%, schrijft dit bedrag automatisch af. Is telefonisch niet bereikbaar (8 pogingen) en beantwoord geen mails. Ook klachten (ingediend via de website van vandebron) worden niet beantwoord. Vandebron lijkt op een robot die alleen standaard berichten kan versturen

    Beantwoorden
  7. Op 15 november 2018 ben ik van Vandebron overgestapt naar een andere energiemaatschappij. Het is inmiddels 28 december en ik heb nog geen cent gezien van de terugbetaling die ze zouden moeten doen. Ik word steeds afgescheept met standaardsmoezen. Ze houden je geld zolang mogelijk vast. Klantonvriendelijk en hypocriet!

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 22222
    Energieprijzen 33333
    Overstapproces 33333
    Energierekening 33333
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  8. Telefonisch volstrekt onbereikbaar. Ik probeer het nu al een aantal dagen, maar na meer dan een half uur in de wacht geef ik het echt op. Geen terugbeloptie, dus ik heb ze nog niet kunnen spreken.

    Algemene indruk Not Rated
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  9. Top leverancier, helemaal groen, duurzaahmheid heeft de toekomst en daarom tot nu toe met veel plezier voor Vandebron gekozen, geen enkele klacht.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  10. Wij hebben in juli meegedaan met een energiecollectief van de Consumentenbond, en wat bleek: voor een contract van 1 jaar, was Vandebron (die niet eens mee deed met het collectief dit jaar) scherper dan Budget Energie! En Vandebron is veel duurzamer. Alle energie uit Nederland, en geen handel in certificaten met andere Europese landen om dan maar te zeggen dat we zo groen en duurzaam bezig zijn! De overstap was zo geregeld: vriendelijke behulpzame mensen,duidelijke site en duidelijk maandoverzicht.En goed voor de planeet. Top!

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 44444
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 55555
    Energierekening 44444
    Reclames 33333
    Bereikbaarheid 44444
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden

Plaats een reactie