Vastelastenbesparing.nl ervaringen 2020

25 bezoekers hebben een ervaring geplaatst over Vastelastenbesparing.nl.

Lees alle informatie over Vastelastenbesparing.nl. Er zijn in totaal 25 bezoekers met ervaringen over Vastelastenbesparing.nl. Schrijf een ervaring over Vastelastenbesparing.nl en geef een beoordeling. Hoe meer sterren Vastelastenbesparing.nl krijgt hoe beter de kwaliteit.

Power Energie, internet, verzekeringen en meer

Beste energie aanbiedingen

Vastelastenbesparing.nl

Vastelastenbesparing.nl is één van de energie bespaar adviseurs op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, complimenten, maar ook klachten over Vastelastenbesparing.nl van klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Vastelastenbesparing.nl?

Er zijn in totaal 25 mensen met ervaringen over Vastelastenbesparing.nl. Door alle energie bespaar adviseurs te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Vastelastenbesparing.nl met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


FAQ

Is Vastelastenbesparing.nl een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 25 mensen met ervaringen over Vastelastenbesparing.nl.

Hoe kan ik Vastelastenbesparing.nl bereiken?

Om Vastelastenbesparing.nl te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice.

Heeft u alle ervaringen over Vastelastenbesparing.nl gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Vastelastenbesparing.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Vastelastenbesparing.nl? Kijk dan verder naar andere energie bespaar adviseurs.


25 gedachten over “Vastelastenbesparing.nl”

  1. Wat een vulles volk!!!
    Prijzen die ze aanbieden zijn fictieve…
    Vaak als je zelf controle doet ben je goedkoper uit!

    Trap niet in dat gajes!!!!

    Bellen veelste vaak!!!! Bijna dagelijks!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  2. Overstap boetes krijg je wel en worden niet zomaar vergoed…
    Bellen je dagelijks een paar keer (gehele naar door) minimaal 3x per week bellen ze je!!!!

    Akelig volk!!!

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  3. Ik werd zomaar gebeld met een privenummer met de mededeling dat ik persoonlijk geld zou kunnen besparen op mijn energierekening. Dat vind ik knap, want als inwonende betaal ik de rekening niet. Wij hebben nooit interesse getoond in deze service, en het dunkt mij onnodig om het hele huis hiervoor wakker te bellen. Ze weten duidelijk niets over mij of mijn huis of mijn energiemaatschappij.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  4. Vreselijk bedrijf ben al een week bezig om een bevestigingsmail te krijgen heb geannuleerd binnen de tijd.

    Energie bedrijf weet van niks.

    Erg opdringerig nu waarschijnlijk naar ander energie bedrijf dat ik niet wilde.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  5. Wat een slecht bedrijf. Een abonnement in orde maken is in 2 minuten gebeurt maar als je vervolgens binnen 14 dagen een bericht stuurt dat je het aanbod wil annuleren is het na 1 maand en twee telefoontjes later nog niet verwerkt en wordt je bij je oude leveranciers afgesloten.
    De manier van verkopen staan me ook niet aan

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces 11111
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  6. Uitstekende Firma!! Heel goed geholpen door de medewerker Jason Cassel alles heel haarfijn uitgelegd. İdd ze bieden contracten aan van energieleveranciers. Ze maken een hele goede vergelijking en doen echt hun best om lagere tarieven te vinden. Natuurlijk verdienen ze hun centen met deze contracten en naar mijn idee hebben ze het dik verdient bij mij !!!!

    Beantwoorden
  7. Ondank dat ik bij bel-me-niet register ingeschreven sta, toch gewoon lekker bellen. Tijd voor een dikke boete door ACM

    Beantwoorden
  8. Vol leugens en bedrog .bellen en zeggen dat mn energie contract afloopt en beëindigt.? En dat daarna alles veranderd? Dat ik een fariabel tarief heb. ? Allemaal leugens chreanchoiche weet van niks en ik heb dit allemaal niet . En ze hebben zelfs laagste prijs garantie

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  9. Valt me op dat hun anoniem bellen en blijven bellen. Natuurlijk geeft een persoon zich zelf op. Het verbaast mij dat hun mijn energieverbruik weten. Ik betaal de factuur en zij weten mijn verbruik. Nee mijn vertrouwen is er niet

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  10. Valt me op dat hun anoniem bellen en blijven bellen. Natuurlijk geeft een persoon zich zelf op. Het verbaast mij dat hun mijn enegiverbruik weten. Ik betaal de factuur en zij weten mijn verbruik. Doen waarschijnlijk goed werk, toch nadat ik nee heb gezegd blijven zij bellen. Misschien de aanhouder wint. Geen belbandje naderhand voor te stoppen een minpunt.

    Algemene indruk 22222
    Helpdesk 33333
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 22222
    Bereikbaarheid 22222
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  11. Irritante opdringerige manier van benaderen. Ze leggen ook niets goed vast in hun eigen systeem, gezien ze continu bellen en na meerdere keren vriendelijk aangegeven te hebben dat ik recent een overstap heb gemaakt, het toch blijven proberen.

    Prima om mensen te helpen aan een betere deal maar ze zijn veel te agressief op verkopen en luisteren daardoor bijna niet meer. Niveau is ook niet erg hoog heb ik het idee.

    Geen aanrader dus! (1 ster is eigenlijk nog teveel)

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  12. Na veel aandringen toch een contract afgesloten met vastelasten. Bevestiging nieuwe energie leverancier staat heel iets anders dan afgesproken!! geannuleerd via vastelasten en daar ook een bevestigings mail van gehad maar niks gehoord van nieuwe leverancier. navraag gedaan bij nieuwe leverancier is gewoon niks geannuleerd oplichters!!! sluit NOOIT een contract af bij vastelasten.nl

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  13. Zeer agressieve benadering. Wordt 6x per week gebeld. Iedere keer aangegeven dat ik niet meer gebeld w il worden en dat ik het bel me niet register heb ingevuld. Vanochtend weer benaderd. Toen ik weer mijn verhaal deed werd me verteld dat als ik boos bleef hij mijn spullen wel even zou komen halen thuis. Nog 1x en ik ga aangifte van bedreiging doen.
    Geen ster waardig dus

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  14. vastelastenbesparing sluit ongewild contracten af. Ondanks dat je aangeeft dat je dit niet wilt. Probeert je gevens vai de telefoon te ontfutselen en geef je die niet zoals ik, dan zetten ze gewoon willekeurige gegevens in het contract. Gewoon een crimineel bedrijf. Eigenaars moeten zo snel mogelijk opgepakt worden.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  15. Bellen ongevraagd terwijl je geregistreerd bent bij het bel-me-niet register. Zeer opdringerig en hebben dus schijt aan de regels.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk Not Rated
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  16. Zeer triest bedrijf dat je tot 3x achter elkaar terug belt met een grote bek. Zeggen dat je klant bent bij ze, terwijl je niet bent. Zitten een paar opgefokte Marrokaantjes daar met grote smoel.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  17. Gesproken met een vriendelijke dame. Heeft voor mij een mooie besparing weten te realiseren zowel voor energie als voor mijn internet & tv. Scheelt me nu €150 per maand! Een aanrader!

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  18. Eindeloze telefoontjes vanaf anonieme nummers. Om gek van te worden. Ondanks meerdere verzoeken mijn gegevens te wissen.

    0 sterren zonder ooit zaken te hebben gedaan en 0 intentie dat ooit wel te doen.

    Eerder de reden dat ik anonieme nummers niet eens meer wil opnemen.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 11111
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111
    Beantwoorden
  19. Wat een ongelooflijke irritante medewerkers die ongevraagd en uiterst brilutaal bellen en het ’zogenaamde’ Bel-je-niet-register totaal negeren.

    Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid Not Rated
    Klachtafhandeling Not Rated
    Beantwoorden
  20. Brenda bedankt voor je heldere uitleg. Ook erg fijn dat ik eerst de voorwaarden en tarieven nog even op de mail kreeg. De overstap verliep soepel.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  21. Telefonisch benaderd. Klinkt als gewone telemarketing. Website is slecht, alleen een 06 nummer voor contact en een formulier. Geen adresgegevens, verder niks over deze club. Stinkt een beetje …

    Beantwoorden
  22. Fijne telefonische hulp en uitleg, duidelijke vergelijking.
    Ik bespaar nu 125 euro per jaar met mijn overstap naar Budget Energie.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 55555
    Overstapproces 55555
    Energierekening 55555
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden
  23. Prima service en 200 euro bespaart! Ik stap volgend jaar weer over.

    Algemene indruk 55555
    Helpdesk 55555
    Energieprijzen 44444
    Overstapproces 44444
    Energierekening 44444
    Reclames 55555
    Bereikbaarheid 55555
    Klachtafhandeling 55555
    Beantwoorden

Plaats een reactie

19 − achttien =