Vastelastenbesparing.nl

Informatie over Vastelastenbesparing.nl

Vastelastenbesparing.nl is één van de energie bespaar adviseurs op de Nederlandse energiemarkt. Bent u op zoek naar ervaringen, reviews, positieve reacties, complimenten, maar ook klachten over Vastelastenbesparing.nl van (ex) klanten. Wat zijn uw eigen ervaringen met Vastelastenbesparing.nl?

Er zijn in totaal 28 mensen met ervaringen over Vastelastenbesparing.nl

Door alle energie bespaar adviseurs te vergelijken kunt u gemakkelijk de beste keuze maken. Deel uw beoordeling over Vastelastenbesparing.nl met andere mensen zodat zij ook de beste keuze kunnen maken.


Vastelastenbesparing.nl informatie

Is Vastelastenbesparing.nl een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen. Er zijn in totaal 28 mensen met ervaringen over Vastelastenbesparing.nl.

Hoe kan ik Vastelastenbesparing.nl bereiken?

Om Vastelastenbesparing.nl te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Vastelastenbesparing.nl kunt u vinden op Telefoonnummer.net of op de website van Vastelastenbesparing.nl.

Heeft u alle ervaringen over Vastelastenbesparing.nl gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Vastelastenbesparing.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Vastelastenbesparing.nl? Kijk dan verder naar andere energie bespaar adviseurs. Start met energie vergelijken om Vastelastenbesparing.nl te vergelijken met andere energie bespaar adviseurs.


28 gedachten over “Vastelastenbesparing.nl”

  1. Wat een slecht bedrijf. Een abonnement in orde maken is in 2 minuten gebeurt maar als je vervolgens binnen 14 dagen een bericht stuurt dat je het aanbod wil annuleren is het na 1 maand en twee telefoontjes later nog niet verwerkt en wordt je bij je oude leveranciers afgesloten.
    De manier van verkopen staan me ook niet aan

    Beantwoorden
  2. Uitstekende Firma!! Heel goed geholpen door de medewerker Jason Cassel alles heel haarfijn uitgelegd. İdd ze bieden contracten aan van energieleveranciers. Ze maken een hele goede vergelijking en doen echt hun best om lagere tarieven te vinden. Natuurlijk verdienen ze hun centen met deze contracten en naar mijn idee hebben ze het dik verdient bij mij !!!!

    Beantwoorden
  3. Ondank dat ik bij bel-me-niet register ingeschreven sta, toch gewoon lekker bellen. Tijd voor een dikke boete door ACM

    Beantwoorden
  4. Vol leugens en bedrog .bellen en zeggen dat mn energie contract afloopt en beëindigt.? En dat daarna alles veranderd? Dat ik een fariabel tarief heb. ? Allemaal leugens chreanchoiche weet van niks en ik heb dit allemaal niet . En ze hebben zelfs laagste prijs garantie

    Beantwoorden
  5. Valt me op dat hun anoniem bellen en blijven bellen. Natuurlijk geeft een persoon zich zelf op. Het verbaast mij dat hun mijn energieverbruik weten. Ik betaal de factuur en zij weten mijn verbruik. Nee mijn vertrouwen is er niet

    Beantwoorden
  6. Valt me op dat hun anoniem bellen en blijven bellen. Natuurlijk geeft een persoon zich zelf op. Het verbaast mij dat hun mijn enegiverbruik weten. Ik betaal de factuur en zij weten mijn verbruik. Doen waarschijnlijk goed werk, toch nadat ik nee heb gezegd blijven zij bellen. Misschien de aanhouder wint. Geen belbandje naderhand voor te stoppen een minpunt.

    Beantwoorden
  7. Irritante opdringerige manier van benaderen. Ze leggen ook niets goed vast in hun eigen systeem, gezien ze continu bellen en na meerdere keren vriendelijk aangegeven te hebben dat ik recent een overstap heb gemaakt, het toch blijven proberen.

    Prima om mensen te helpen aan een betere deal maar ze zijn veel te agressief op verkopen en luisteren daardoor bijna niet meer. Niveau is ook niet erg hoog heb ik het idee.

    Geen aanrader dus! (1 ster is eigenlijk nog teveel)

    Beantwoorden
  8. Na veel aandringen toch een contract afgesloten met vastelasten. Bevestiging nieuwe energie leverancier staat heel iets anders dan afgesproken!! geannuleerd via vastelasten en daar ook een bevestigings mail van gehad maar niks gehoord van nieuwe leverancier. navraag gedaan bij nieuwe leverancier is gewoon niks geannuleerd oplichters!!! sluit NOOIT een contract af bij vastelasten.nl

    Beantwoorden
  9. Zeer agressieve benadering. Wordt 6x per week gebeld. Iedere keer aangegeven dat ik niet meer gebeld w il worden en dat ik het bel me niet register heb ingevuld. Vanochtend weer benaderd. Toen ik weer mijn verhaal deed werd me verteld dat als ik boos bleef hij mijn spullen wel even zou komen halen thuis. Nog 1x en ik ga aangifte van bedreiging doen.
    Geen ster waardig dus

    Beantwoorden
  10. vastelastenbesparing sluit ongewild contracten af. Ondanks dat je aangeeft dat je dit niet wilt. Probeert je gevens vai de telefoon te ontfutselen en geef je die niet zoals ik, dan zetten ze gewoon willekeurige gegevens in het contract. Gewoon een crimineel bedrijf. Eigenaars moeten zo snel mogelijk opgepakt worden.

    Beantwoorden
  11. Bellen ongevraagd terwijl je geregistreerd bent bij het bel-me-niet register. Zeer opdringerig en hebben dus schijt aan de regels.

    Beantwoorden
  12. Zeer triest bedrijf dat je tot 3x achter elkaar terug belt met een grote bek. Zeggen dat je klant bent bij ze, terwijl je niet bent. Zitten een paar opgefokte Marrokaantjes daar met grote smoel.

    Beantwoorden
  13. Gesproken met een vriendelijke dame. Heeft voor mij een mooie besparing weten te realiseren zowel voor energie als voor mijn internet & tv. Scheelt me nu €150 per maand! Een aanrader!

    Beantwoorden
  14. Eindeloze telefoontjes vanaf anonieme nummers. Om gek van te worden. Ondanks meerdere verzoeken mijn gegevens te wissen.

    0 sterren zonder ooit zaken te hebben gedaan en 0 intentie dat ooit wel te doen.

    Eerder de reden dat ik anonieme nummers niet eens meer wil opnemen.

    Beantwoorden
  15. Wat een ongelooflijke irritante medewerkers die ongevraagd en uiterst brilutaal bellen en het ’zogenaamde’ Bel-je-niet-register totaal negeren.

    Beantwoorden
  16. Brenda bedankt voor je heldere uitleg. Ook erg fijn dat ik eerst de voorwaarden en tarieven nog even op de mail kreeg. De overstap verliep soepel.

    Beantwoorden
  17. Telefonisch benaderd. Klinkt als gewone telemarketing. Website is slecht, alleen een 06 nummer voor contact en een formulier. Geen adresgegevens, verder niks over deze club. Stinkt een beetje …

    Beantwoorden
  18. Fijne telefonische hulp en uitleg, duidelijke vergelijking.
    Ik bespaar nu 125 euro per jaar met mijn overstap naar Budget Energie.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

14 − 11 =