Vastelastenbesparing.nl


Vastelastenbesparing.nl informatie

Is Vastelastenbesparing.nl een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 29 mensen met ervaringen over Vastelastenbesparing.nl.

Hoe kan ik Vastelastenbesparing.nl bereiken?

Om Vastelastenbesparing.nl te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Vastelastenbesparing.nl kunt u vinden op de website van Vastelastenbesparing.nl.

Heeft u alle ervaringen over Vastelastenbesparing.nl gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Vastelastenbesparing.nl gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Vastelastenbesparing.nl? Kijk dan verder naar andere energie bespaar adviseurs. Start met energie vergelijken om Vastelastenbesparing.nl te vergelijken met andere energie bespaar adviseurs. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


29 gedachten over “Vastelastenbesparing.nl”

  1. Ondanks dat ik in het bel me niet register sta, toch bellen. Onder het mom van ‘wij hebben u toen geholpen om over te stappen’.. Ja ja, dat hebben inmiddels 3 bedrijven. Gelijk ophangen! Terugbellen kan niet, nummer is voor inkomend telefoonverkeer niet in gebruik. Motherf*ckers.

    Beantwoorden
  2. Fraud! They made me fool by saying they will save me 400 euros in a year. When I received the contract the actual unit price was more than what I was already paying. They reduced the energy consumption to show that they are actually saving 400 euros for me but be aware that you have to pay those 400 euros anyways at the end of the year because what you paid per month is less than what you used. So be careful, I have cancelled the contract within 14 days of statutory cooling off period.

    Beantwoorden
  3. Malafide en insignificant clubje met agressieve verkopers. Verkoper werd erg dwingend nadat ik aangaf geen interesse te hebben in zijn verhaal. Nadat ik terugbel om te vragen hoe het kan dat ik gebeld wordt terwijl mijn nummer in het belmenietregister staat vastgelegd, werd onnozel gereageerd. Overigens werken de telefoonnummers op hun website niet. Als je dit nummer draait blijkt dat het een telefoonnummer is van de Eredivisie (?) 085-0189999.

    Beantwoorden
  4. Op emails wordt niet gereageerd.
    Ze opereren ook onder een andere naam: stroomengas.nl
    Volgens mij is het geen koshere zaak.
    Ik vertrouw ze niet.
    Erg vriendelijk zijn ze ook niet.
    Waardeloze lui!
    Trap er niet in!!

    Beantwoorden
  5. Wat een vulles volk!!!
    Prijzen die ze aanbieden zijn fictieve…
    Vaak als je zelf controle doet ben je goedkoper uit!

    Trap niet in dat gajes!!!!

    Bellen veelste vaak!!!! Bijna dagelijks!

    Beantwoorden
  6. Overstap boetes krijg je wel en worden niet zomaar vergoed…
    Bellen je dagelijks een paar keer (gehele naar door) minimaal 3x per week bellen ze je!!!!

    Akelig volk!!!

    Beantwoorden
  7. Ik werd zomaar gebeld met een privenummer met de mededeling dat ik persoonlijk geld zou kunnen besparen op mijn energierekening. Dat vind ik knap, want als inwonende betaal ik de rekening niet. Wij hebben nooit interesse getoond in deze service, en het dunkt mij onnodig om het hele huis hiervoor wakker te bellen. Ze weten duidelijk niets over mij of mijn huis of mijn energiemaatschappij.

    Beantwoorden
  8. Vreselijk bedrijf ben al een week bezig om een bevestigingsmail te krijgen heb geannuleerd binnen de tijd.

    Energie bedrijf weet van niks.

    Erg opdringerig nu waarschijnlijk naar ander energie bedrijf dat ik niet wilde.

    Beantwoorden
  9. Wat een slecht bedrijf. Een abonnement in orde maken is in 2 minuten gebeurt maar als je vervolgens binnen 14 dagen een bericht stuurt dat je het aanbod wil annuleren is het na 1 maand en twee telefoontjes later nog niet verwerkt en wordt je bij je oude leveranciers afgesloten.
    De manier van verkopen staan me ook niet aan

    Beantwoorden
  10. Uitstekende Firma!! Heel goed geholpen door de medewerker Jason Cassel alles heel haarfijn uitgelegd. İdd ze bieden contracten aan van energieleveranciers. Ze maken een hele goede vergelijking en doen echt hun best om lagere tarieven te vinden. Natuurlijk verdienen ze hun centen met deze contracten en naar mijn idee hebben ze het dik verdient bij mij !!!!

    Beantwoorden
  11. Ondank dat ik bij bel-me-niet register ingeschreven sta, toch gewoon lekker bellen. Tijd voor een dikke boete door ACM

    Beantwoorden
  12. Vol leugens en bedrog .bellen en zeggen dat mn energie contract afloopt en beëindigt.? En dat daarna alles veranderd? Dat ik een fariabel tarief heb. ? Allemaal leugens chreanchoiche weet van niks en ik heb dit allemaal niet . En ze hebben zelfs laagste prijs garantie

    Beantwoorden
  13. Valt me op dat hun anoniem bellen en blijven bellen. Natuurlijk geeft een persoon zich zelf op. Het verbaast mij dat hun mijn energieverbruik weten. Ik betaal de factuur en zij weten mijn verbruik. Nee mijn vertrouwen is er niet

    Beantwoorden
  14. Valt me op dat hun anoniem bellen en blijven bellen. Natuurlijk geeft een persoon zich zelf op. Het verbaast mij dat hun mijn enegiverbruik weten. Ik betaal de factuur en zij weten mijn verbruik. Doen waarschijnlijk goed werk, toch nadat ik nee heb gezegd blijven zij bellen. Misschien de aanhouder wint. Geen belbandje naderhand voor te stoppen een minpunt.

    Beantwoorden
  15. Irritante opdringerige manier van benaderen. Ze leggen ook niets goed vast in hun eigen systeem, gezien ze continu bellen en na meerdere keren vriendelijk aangegeven te hebben dat ik recent een overstap heb gemaakt, het toch blijven proberen.

    Prima om mensen te helpen aan een betere deal maar ze zijn veel te agressief op verkopen en luisteren daardoor bijna niet meer. Niveau is ook niet erg hoog heb ik het idee.

    Geen aanrader dus! (1 ster is eigenlijk nog teveel)

    Beantwoorden
  16. Na veel aandringen toch een contract afgesloten met vastelasten. Bevestiging nieuwe energie leverancier staat heel iets anders dan afgesproken!! geannuleerd via vastelasten en daar ook een bevestigings mail van gehad maar niks gehoord van nieuwe leverancier. navraag gedaan bij nieuwe leverancier is gewoon niks geannuleerd oplichters!!! sluit NOOIT een contract af bij vastelasten.nl

    Beantwoorden
  17. Zeer agressieve benadering. Wordt 6x per week gebeld. Iedere keer aangegeven dat ik niet meer gebeld w il worden en dat ik het bel me niet register heb ingevuld. Vanochtend weer benaderd. Toen ik weer mijn verhaal deed werd me verteld dat als ik boos bleef hij mijn spullen wel even zou komen halen thuis. Nog 1x en ik ga aangifte van bedreiging doen.
    Geen ster waardig dus

    Beantwoorden
  18. vastelastenbesparing sluit ongewild contracten af. Ondanks dat je aangeeft dat je dit niet wilt. Probeert je gevens vai de telefoon te ontfutselen en geef je die niet zoals ik, dan zetten ze gewoon willekeurige gegevens in het contract. Gewoon een crimineel bedrijf. Eigenaars moeten zo snel mogelijk opgepakt worden.

    Beantwoorden
  19. Bellen ongevraagd terwijl je geregistreerd bent bij het bel-me-niet register. Zeer opdringerig en hebben dus schijt aan de regels.

    Beantwoorden
  20. Zeer triest bedrijf dat je tot 3x achter elkaar terug belt met een grote bek. Zeggen dat je klant bent bij ze, terwijl je niet bent. Zitten een paar opgefokte Marrokaantjes daar met grote smoel.

    Beantwoorden
  21. Gesproken met een vriendelijke dame. Heeft voor mij een mooie besparing weten te realiseren zowel voor energie als voor mijn internet & tv. Scheelt me nu €150 per maand! Een aanrader!

    Beantwoorden
  22. Eindeloze telefoontjes vanaf anonieme nummers. Om gek van te worden. Ondanks meerdere verzoeken mijn gegevens te wissen.

    0 sterren zonder ooit zaken te hebben gedaan en 0 intentie dat ooit wel te doen.

    Eerder de reden dat ik anonieme nummers niet eens meer wil opnemen.

    Beantwoorden
  23. Wat een ongelooflijke irritante medewerkers die ongevraagd en uiterst brilutaal bellen en het ’zogenaamde’ Bel-je-niet-register totaal negeren.

    Beantwoorden
  24. Brenda bedankt voor je heldere uitleg. Ook erg fijn dat ik eerst de voorwaarden en tarieven nog even op de mail kreeg. De overstap verliep soepel.

    Beantwoorden
  25. Telefonisch benaderd. Klinkt als gewone telemarketing. Website is slecht, alleen een 06 nummer voor contact en een formulier. Geen adresgegevens, verder niks over deze club. Stinkt een beetje …

    Beantwoorden
  26. Fijne telefonische hulp en uitleg, duidelijke vergelijking.
    Ik bespaar nu 125 euro per jaar met mijn overstap naar Budget Energie.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

zeventien − 4 =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272