Vattenfall

Achtergrondinformatie Vattenfall

Vattenfall is een Zweeds energiebedrijf en bestaat al meer dan 100 jaar. Vattenfall de grootste energieleverancier in Noordwest-Europa. Vattenfall levert energie aan zo’n 7 miljoen klanten.

Vattenfall is Zweeds voor waterval. In Zweden wordt de meeste stroom opgewekt uit waterkracht en daarom is het een toepasselijke naam. De ambitie van Vattenfall is om binnen één generatie te kunnen leven zonder fossiele brandstoffen. Dat betekent onder andere dat ze dan alleen energie leveren uit schone energiebronnen zoals zon, wind en water. Vattenfall levert energie in Zweden, Duitsland, Nederland, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Finland en Frankrijk.

Vattenfall is het moederbedrijf van energieleverancier NUON.


Vattenfall informatie

Is Vattenfall een betrouwbare energie aanbieder?

Lees de ervaringen op deze website en oordeel zelf. Er zijn in totaal 7 mensen met ervaringen over Vattenfall.

Hoe kan ik Vattenfall bereiken?

Om Vattenfall te bereiken kunt u het beste even contact opnemen met de klantenservice. Het telefoonnummer van Vattenfall kunt u vinden op de website van Vattenfall.

Heeft u alle ervaringen over Vattenfall gelezen?

Heeft u een goede positieve indruk gekregen door het lezen van de reviews? Dan kunt u naar de website van Vattenfall gaan en uw bestelling plaatsen. Leest u veel klachten over Vattenfall? Kijk dan verder naar andere energieleveranciers. Start met energie vergelijken om Vattenfall te vergelijken met andere energieleveranciers. Bij ons profiteert u van exclusieve energiedeals met hoge kortingen en mooie welkomstcadeaus.


7 gedachten over “Vattenfall”

  1. Slecht bedrijf. Alle service is verloren sinds overname. Rare betaalconstructies verhogingen na slechts 3 dagen mislukte automatische incasso. Schrijven je bij 1 mislukte incasso in als slechte betaler waardoor je borg moet betalen bij overstappen, tot wel 400 euro, zodat mensen niet snel overstappen. Slecht bereikbare klantenservice, vaak tot het asociale aan. Valt niet mee te werken. Doe het niet!

    Beantwoorden
  2. Toen het nog Nuon heette was het een betrouwbare partner in energiezaken.
    Nu na 2 jaar Vattenfall is men compleet de weg kwijt.

    Beantwoorden
  3. klantenservice slecht bereikbaar, geen e-mail mogelijk of chatten op hun eigen site. telefoonkosten duur, praten met medewerker is slecht hoorbaar, zowel ruis/valt weg als je hoort andere collega’s hard praten op het achtergrond. Datum start levering gas/licht kun je niet invullen op het formulier online. Je komt dus voor verrassingen te staan. De tarieven zijn duur voor mensen met een kleine portemonnee. Alle burgers hebben recht op de basisbehoefte gas/licht, warmte en etc.

    Beantwoorden
  4. Zeer slechte energieleverancier.
    Bij een vast contract krijg je vlak voor het verstrijken daarvan een tussentijdse afrekening.
    Na de beëindiging van het contract een week later krijg je nogmaals een eindnota.
    Zeer slecht voor mensen met zonnepanelen en zeker een afraden.
    De terugveleverde energie wordt afgerekend, daar krijg je 5 eurocent voor een week voor contract beëindiging en vervolgens moet je dure stroom betalen over de laagste week.
    Bezint voordat je begint met Vattenvall.

    Beantwoorden
  5. Niet doen!!!!!!!

    De acties met gratis cadeau is egt een slechte actie om als klant te doen, de
    prijzen die de cadeaus hebben volgens hun (t.w.v prijs) kloppen totaal niet met de huidige prijzen. De galaxy tab a 10.1 bv is volgens hun 250euro. Op bol.com zijn ze 179 euro op dit moment. En dit is nie de goedkoopste kan ik u vertellen.

    Trap hier dus nier in mensen.. Egt zonder van je geld om hier een jaar lang klant te worden. Let op let op let op

    Beantwoorden

Plaats een reactie

4 × vier =

Call Now ButtonBespaarService: +31637512272