Woonenergie.nl


Woonenergie.nl is één van de energie aanbieders op de Nederlandse energiemarkt. Wilt u klant worden bij Woonenergie.nl? Er zijn nu in totaal 5 mensen met ervaringen over Woonenergie.nl. Wat zijn uw ervaringen met Woonenergie.nl? Geef Woonenergie.nl met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score.

Woonenergie.nl ervaringen

Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen11111
Overstapproces22222
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid11111
Klachtafhandeling11111

Geef een beoordeling

Klik op de sterren om te beoordelen

Gemiddelde beoordeling / 5. Aantal beoordelingen:

Omdat je dit nuttig vond

Volg ons op social media

Het spijt ons dat je dit niet nuttig vond

Laten we het samen nuttig maken

Informatie over Woonenergie.nl

Help mee om zoveel mogelijk informatie over Woonenergie.nl te verzamelen. Vertel uw ervaringen met Woonenergie.nl aan de rest van de bezoekers. U kunt Woonenergie.nl een beoordeling geven met behulp van de sterren.

Woonenergie.nl: energie, kosten, tarieven en acties

Vergelijk Woonenergie.nl ook andere energie aanbieders en lees vooral ook de reviews. Door de reviews te lezen weet u wat u van Woonenergie.nl kan verwachten. U kunt de kosten, tarieven en acties vergelijken met Energievergelijking.nl. De onafhankelijke energievergelijker van Nederland. U kunt op Energievergeljking.nl alle beschikbare energie aanbieders vergeljken met het aanbod van Woonenergie.nl. Vergelijk het aanbod en bereken hoeveel u zou kunnen besparen als u zou overstappen.

Vergelijk Woonenergie.nl met anderen

Vul uw gegevens in en bereken uw voordeel!

5 gedachten over “Woonenergie.nl”

  1. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen 11111
    Overstapproces 22222
    Energierekening 11111
    Reclames 11111
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Na het afsluiten van een betalingsregeling van 3 termijnen, kregen wij vandaag bericht dat er een laatste aanmaning komt. De betalingsregeling blijkt niet in het systeem te zijn gezet! Vooral bijzonder dat een regeling van 3 termijnen niet eens mogelijk blijkt te zijn, volgens deze dame. Wie van de medewerkers nu incapabel is, is mij een raadsel. Conclusie; wij stappen per direct over.

  2. Heel slecht bedrijf, ze liegen, verdraaien, ontkennnen dat je betalingen heb gedaan, en als je dan aangeeft wel betaald te hebben, en je de bewijsstukken wil op sturen naar hen is daar geen mogelijkheid toe. Vervolgens schakelen ze een incassobureau in, en sluizen ze je maandbedrag door naar datzelfde incassobureau en sturen ze jou weer een aanmaning. Ik heb een betaalregeling bij hun vanwege een hoge eindstand die nu dus ten onrechte bij het incassobureau loopt, en woonenergie blijft naar het incassobureau verwijzen, ze willen hun fout niet rechtzetten.

  3. Algemene indruk 11111
    Helpdesk 11111
    Energieprijzen Not Rated
    Overstapproces Not Rated
    Energierekening Not Rated
    Reclames Not Rated
    Bereikbaarheid 11111
    Klachtafhandeling 11111

    Een belafspraak niet nagekomen en vervolgens na 2 keer een contactformulier ingevuld te hebben waarop woonenergie zegt binnen 3 werkdagen te zullen reageren,zijn we nu weken verder en heb nog steeds niets van woonenergie gehoord

  4. heb gelezen van Oxio weet inmiddels door eigen ervaring genoeg van woonenergie. een woord lees de echte en eerlijk resenties maar. Een woord het is een puinhoop op alle gebieden en oneerlijk. Incl. de dames van de klanten service domme napraters en ge indoctrineerd door het hele zootje daar. dit zal echt niet gepublieceerd woorden door w.e. het is de pure waarheid en niet anders.

  5. De verkoper van Woonenergie kwam in december 2015 aan de deur van ons pasgekochte huis. Natuurlijk wilde ik weten of het goedkoper kon (maar wèl groen). De verkoper wist ons te overtuigen met een mooi termijnbedrag. Helaas, naar bleek bij ontvangst van de jaarnota, was het tè mooi om waar te zijn en moesten wij nogeens meer dan het reeds betaalde jaarbedrag (137%!!) bijbetalen. Dit zijn geen nette praktijken. Bij Woonenergie had een lichtje op moeten gaan dat het termijnbedrag onmogelijk laag was en achteraf had ik ook zelf hier niet in moeten trappen.

    Vervolgens kreeg ik bij opzegging te horen, dat ik 2x de boete moest betalen, want ik had 2 contracten (stroom & gas). Ik heb maar 1 contract ondertekend (levering van groene stroom & gas). en ook op de site wordt aangegeven dat de boete geldt per CONTRACT. Maar volgens de klantenservice moest ik betalen per “individuele overeenkomst”. Natuurlijk zullen ze juridisch wel gelijk hebben; had ik de leveringsvoorwaarden maar goed moeten lezen. Maar die geeft zo’n huis-aan-huisverkoper er niet bij. En als je 2 weken later de bevestiging krijgt mèt de algemene voorwaarden, kun je niet meer terug. En nu zeggen ze: op onze site had u dit kunnen lezen.

Plaats een reactie

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling