Woonenergie.nl

Woonenergie.nl is één van de energieleveranciers op de Nederlandse energiemarkt. Lees hier meer informatie over Woonenergie.nl. Wat hebben andere mensen over Woonenergie.nl te vertellen? Wat zijn uw eigen ervaringen met Woonenergie.nl? Er zijn in totaal 6 mensen met ervaringen over Woonenergie.nl.

Woonenergie.nl een beoordeling geven

Op Energieervaringen.nl kunt u Woonenergie.nl een uitgebreide beoordeling geven op de volgende criteria's algemene indruk, de helpdesk, de energieprijzen, het overstapproces, de energierekening, de reclames, de bereikbaarheid en de klachtenafhandeling. Vertel zo uitgebreid mogelijk zodat andere mensen een goede indruk krijgen van de dienstverlening van Woonenergie.nl.


Algemene indruk11111
Helpdesk11111
Energieprijzen11111
Overstapproces1.51.51.51.51.5
Energierekening11111
Reclames11111
Bereikbaarheid11111
Klachtafhandeling11111

Vergelijk Woonenergie.nl ervaringen. Lees wat klanten van Woonenergie.nl vertellen

Wilt u klant worden bij Woonenergie.nl of bent u reeds klant en wilt u uw ervaringen delen? Wat zijn uw ervaringen met Woonenergie.nl? Geef Woonenergie.nl met behulp van de sterren een beoordeling. Hoe meer sterren hoe beter de score. Bekijk ook andere energieleveranciers en vergelijk hun aanbod met die van Woonenergie.nl.

Profiteer van de beste Woonenergie.nl tarieven en aanbiedingen

Woonenergie.nl ervaringen reviews en aanbiedingen

Weten of Woonenergie.nl goedkoop is? Vergelijk Woonenergie.nl met behulp van online vergelijkingssites. Zo kunt u snel en simpel de beste energie deals vinden. In veel gevallen profiteert u van betere aanbiedingen, die u misschien niet van Woonenergie.nl had gekregen als u klant zou worden of blijven.

Vergelijk alle energieleveranciers



6 gedachten over “Woonenergie.nl”

  1. De verkoper van Woonenergie kwam in december 2015 aan de deur van ons pasgekochte huis. Natuurlijk wilde ik weten of het goedkoper kon (maar wèl groen). De verkoper wist ons te overtuigen met een mooi termijnbedrag. Helaas, naar bleek bij ontvangst van de jaarnota, was het tè mooi om waar te zijn en moesten wij nogeens meer dan het reeds betaalde jaarbedrag (137%!!) bijbetalen. Dit zijn geen nette praktijken. Bij Woonenergie had een lichtje op moeten gaan dat het termijnbedrag onmogelijk laag was en achteraf had ik ook zelf hier niet in moeten trappen.

    Vervolgens kreeg ik bij opzegging te horen, dat ik 2x de boete moest betalen, want ik had 2 contracten (stroom & gas). Ik heb maar 1 contract ondertekend (levering van groene stroom & gas). en ook op de site wordt aangegeven dat de boete geldt per CONTRACT. Maar volgens de klantenservice moest ik betalen per “individuele overeenkomst”. Natuurlijk zullen ze juridisch wel gelijk hebben; had ik de leveringsvoorwaarden maar goed moeten lezen. Maar die geeft zo’n huis-aan-huisverkoper er niet bij. En als je 2 weken later de bevestiging krijgt mèt de algemene voorwaarden, kun je niet meer terug. En nu zeggen ze: op onze site had u dit kunnen lezen.

    Beantwoorden

Plaats een reactie

14 + een =

Algemene indruk
Helpdesk
Energieprijzen
Overstapproces
Energierekening
Reclames
Bereikbaarheid
Klachtafhandeling